sofiaberlin

Alla inlägg den 24 oktober 2010

Av Sofia - 24 oktober 2010 21:24

sitter & tittar på Beck, skarpt läge nu :D

älskar beck filmerna & den här har jag faktiskt inte sett hela heller.

På fyran för alla som vill veta.


min bror är & tittar på Paranormal activity 2 på bio ikväll med.

jag tycker inte han är frisk som går och ser den!

han & hans kompisar såg den första på bio med lixom O_O



uschh.. <3

Av Sofia - 24 oktober 2010 20:09

hemma :D


blev väl lyckad helg i sthlm.

vi såg filmen Hubble på cosmonova. den var väl inte så kul men jag tycker de är så jäkla cooooolt på cosmonova så de var kul ;)

sen på kvällen var de ju de tre smurfarna som gällde, hhaha. (bluemangroup)

de var också kul såklart :D

vi satt längst fram i mitten typ. dom är ju komiker också eller vad man ska kalla de, dom snackar ju inte så mycket direkt XD

sjuuukt konstig show var de iallafall.


sov på hotell & titta på fim. (Juno)


köpcentret & brorsan handbollsmatch innan vi åkte hem idag.

vi satt i bilkö i en timme på vägen också för de blev en seriekrock en km framför så det blev lite stökigt på vägen när ambulanserna & poliserna skulle fram.

men vad jag fatta var de ingen som dog, bara akuten för några ;)


  

mitt face ser fasen värre ut än hans så det blir en liten XD♥

    


Presentation


Läs bloggen !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

ska jag byta till blogg.se ?
 gör det, lättare att komma ihåg
 nej jag är van vid adressen du har!
 nej du försvinner ju alla andra inlägg
 ja blogg.se är bättre :)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards