sofiaberlin

Alla inlägg den 16 april 2010

Av Sofia - 16 april 2010 19:55

nu ska jag se legend of the seeker!! de är sååååååå häääääääääääääääääär braa!

alla måste kolla:

fredagar 20.00 - 21.00 på kanal 6!

 

Craig Horner är så sööööt!      

bilden från serien då.

     

Av Sofia - 16 april 2010 17:05

de här är en söt liten grej jag hittade när jag surfa!

Ställ ägget på en ljus plats och tillsätt lite vatten så kläcks det efter några timmar! (om detta mot förmodan inte sker inom 24 timmar får du hjälpa det på traven genom att knacka med en sked). Snart kommer den ståtliga växten att framträda ur sitt ägg och bönan med ditt budskap, "I Love You" eller "Happy Birthday", blir tydligt. Vänta därefter en månad så börjar växten blomma!

 

Inuti ägget finns det tillräckligt med näring för ca 1-2 månader innan du måste plantera om växten i en kruka. Perfekt till födelsedagsgrisen eller någon du älskar, de är ju sååå söta. Men vad du än gör - börja inte fundera på hur de har fått in allting i ägget!

bara 69 kr.  http://www.coolstuff.se/

 

 

 

 

  

 

 

  

 

 

 

  

  

 

 

     

Av Sofia - 16 april 2010 16:50

sorry för dålig uppdatering men igår hade jag verkligen inte tid med det!

de va läxor, bakning + träning. och på träningen ramla jag baklänges o slåg i svanskotan stenhårt!   

idag har vi äntligen haft de där spanska provet jag har övat till hela veckan så nu är de öööööver! så när jag kom hem var jag tvungen att packa för de är handbolls cup i helgen!  och så ska vi ha enelska prov nästa vecka så jag kommer behöva öva till de nu.

eftersom jag slåg i svanskotan igår kommer jag kanske inte kunna spela 100 % för att jag inte änns kan gå utan att få ont så vi får se.  

P.s kommer inte kunna blogga när jag är på cup.

  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Läs bloggen !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

ska jag byta till blogg.se ?
 gör det, lättare att komma ihåg
 nej jag är van vid adressen du har!
 nej du försvinner ju alla andra inlägg
 ja blogg.se är bättre :)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<<
April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards