sofiaberlin

Alla inlägg den 23 april 2010

Av Sofia - 23 april 2010 16:37

dagens låt!


Backstreet boys - straight through


my heart!


kanske är svårt att tro men JAG är

ett stoort Backstreet boys fan!!! (L)(L)(L)

men jag var värre för, innan jag

började älska Robert Pattinson.



  


Av Sofia - 23 april 2010 16:18

choklad fontän!           jaa, tack :D

tänkt dej att du har fest, du ska servera t.ex jordgubbar & de finns ju inget godare än jordgubbar doppade i choklad! så om du köper en sån här ställer du den bredvid o sen kan alla bara hålla in sin jordgubbe så blir den täckt av varm choklad.  


hur funkar de?: joo, du smälter chokladen sen häller du i den i fontän o sätter igång motorn o värmaren, så pumpas chokladen runt & den förblir varm.

+ att den är lätt att diska sen.   

http://coolstuff.se

kostar: 499 kr, kanske lite mycket men de kanske de är värt??




 

ser de inte gott ut??

 



 







    

Av Sofia - 23 april 2010 16:05

nu är jag hemma från skolan! den va okej tycker jag! nu har jag äntligen spikat ihop min pall i slöjden och får ta hem min tärning!  

när jag kom hem var mamma hemma, de va inte väntat.

så nu har jag slagit in ebbas present också, de blev skitsnyggt, hhaha.

nu ska jag bah slappa,

så puss på er!


tärningen jag gjort i slöjden.


       

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Läs bloggen !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

ska jag byta till blogg.se ?
 gör det, lättare att komma ihåg
 nej jag är van vid adressen du har!
 nej du försvinner ju alla andra inlägg
 ja blogg.se är bättre :)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<<
April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards