sofiaberlin

Alla inlägg den 27 april 2010

Av Sofia - 27 april 2010 21:18

aaaaaaaa!!!!!! idag efter skolan åkte jag in till stan och träffa mamma, sen skulle vi köpa converse till mig. och jag vill ha ljus rooosa eller rööda.

ingen butik har rätt storlek!!!!!!!! ingen!!!!!!

- nej, tyvärr de är slut

- vi har inte dom färgerna

- vi säljer bara fejkade

- din storlek är den vanligaste så den är svår att få tag i

- sorry, vi sålde de sista igår

- tyvärr, men butiken en bit upp på gatan har tror jag

- ikano kanske har jag ringer,  nej de va slut

- vi får in nya tidigast i höst

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!! så hääääääääääääär dåliga ursäkter! ge mig mina skoooooooor nuuuuuuuuuu!   

på internet har de inte heller min storlek annat än i röd. jag vill ha rooooosa!

men imorrn kommer jag & pappa åka till motala o där har de röda, men vi ska leta rosa först såå vi får väl se!!

  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Läs bloggen !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

ska jag byta till blogg.se ?
 gör det, lättare att komma ihåg
 nej jag är van vid adressen du har!
 nej du försvinner ju alla andra inlägg
 ja blogg.se är bättre :)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<<
April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards