sofiaberlin

Alla inlägg den 18 april 2010

Av Sofia - 18 april 2010 21:13

folk som är intresserade av att köpa vår husvagn går in på blocket.se ochkontaktar oss! ;)(L)

  

Av Sofia - 18 april 2010 20:57

nu var de ju så att de va cup i helgen som ni veet.  

hhaha, och i går kväll insisterade Elisa på att jag skulle sova med deras lag (vi var i olika lag, vi hade två) så hon frågade jörgen om jag fick o de fick jag!

så, så blev de med de! i morse hade vi  matck mot hulltik eller nåt sånt hette de. hullton = stora, röda, skåningar, spelar fult & höll på att glömma idioter!!

så vi förlorade i sadden death    o åkte uuuuuut. de andra åkte ut i kvartsfinallen som kommer efter åttondelsfinalen som vi åkte ut i.

så de bar av mot liiinköping igen.

home, sweet home!  

jag köpte en tröja också som är på bilden + att de står berlin på mitt ass när jag har den på mig!


orka inte redigera den här bilden!

  



den här är redigerad! ;)


åhhh, sexii ass!     


  

Av Sofia - 18 april 2010 17:05

har kommit hem nu, men vi ska till motala o kolla på en husvagn nu så hejdåå!

jag ska berätta om helgen när jag kommer hem igen + en bild från idag.   

  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Läs bloggen !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

ska jag byta till blogg.se ?
 gör det, lättare att komma ihåg
 nej jag är van vid adressen du har!
 nej du försvinner ju alla andra inlägg
 ja blogg.se är bättre :)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<<
April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards