sofiaberlin

Alla inlägg under oktober 2010

Av Sofia - 13 oktober 2010 20:31

Berlinda, Knutsson & jag prova lite akupunktur på slöjden idag, hhaha.

såg inte så värst ut men ont gör det inte. ^^


massa plugg när man kom hem från skolan idag.

har SOprov på fredag, matteläxa, svenskaläxa & kemiläxa.

bara för de hann jag inte träna idag :/ som tur är har jag ju träning efter skolan imorrn med.


fick en ''bad hair day'' mössa av mamma idag med :DD

viiiiiiiit '

fail bild, så titta på mössan <3

  

Av Sofia - 12 oktober 2010 20:17

kom just hem från fiiia :DD

inte vart på ett år typ skulle jag tro, fasen glömt hur kul vi har tillsammans <3

snacka allmän skit typ. var ute ända tills det blev typ iskallt XD uschh.


fick tillbaka spanskaprovet idag med, MVG. nööööööjd :P

trodde jag aldrig jag skulle få.

sen var jag , Hanna , Emma , Alma , Farris & Amanda på akademin på eftermiddagen. plugga till engelskaprovet vi skulle ha efter.

sen när vi fick provet var det så lätt att jag nästan blev sur för att jag hade pluggat en timme innan till det. ^^


''får jag låna din tröja martin? (a*''

''NEEJ''

''varför?''

''NEEJ , NEEJ , NEEJ!!''

''det tar jag som ett OKEJ!''       tihihi : ) 

     

Av Sofia - 11 oktober 2010 20:02

fick tillbaka matteprovet idag :P

VG vafan XD man kunde inte få MVG så jag är nöjd.

inte hänt så mycket annars. jag är typ allergisk mot min founDtion eller nått.

får nästan utslag :O


hem till Andersson efter skolan , spela in CP filmer men jag tror inte det är så bra idé att lägga ut dom här. hhihihi

sen stack vi hem till aon ett tag med innan jag stack hem :P


fan vad jag saknart :'( <3

 

   

Av Sofia - 10 oktober 2010 18:03

match mot Malmslätt 97 idag :P

36 - 7 till RPIF , hoppsan ^^ hhaha

för mig själv gick det rätt bra för att vara första matchen på säsongen.

men när det var typ 20 s kvar var det en som typ slog mig i bakhuvet eller nått.

det kanske inte låter så bra men jag kommer inte ihåg vad som hände! 

pang , jag ramla , jag reste mig upp & allt snurra runt ett varv , matchen var slut & jag var nära att tjuta XD men det gjorde faktiskt ont så säg inget!


årets lagfoto har kommit också.

men va konstigt att mitt ansikte blev fucked-up ^^ mihihi ♥

    


Av Sofia - 9 oktober 2010 11:44

TRÄNAT PÅ MORGONEN :)


ska försöka städa mitt rum nu , om det äns går -.-

det ser inte så bra ut men så fort jag fixat det tar det en kvart innan det ser lika dant ut typ :P


hanbollsmatch RP IF Linköping vs Täby HK i sporthallen senare.

ska dit med Karro & titta. brorsans lag måste åka dit & kolla och då kan man ju åka med , smidigt & enkelt XD

sen kommer några kompisar ikväll :P


ffin gammal bild på mig & Karro :) tror det var i våras eller nått. ^^

  

Av Sofia - 8 oktober 2010 23:07

chillt i skolan idag :P

konditionstest efter lunch , 11 min 20 s ! rätt nöjd.


Mamma Mia musikal i ishallen på kvällen. 

städa där med några från handbollen :) några andra skulle göra det imorrn med.

men vi gjordet typ bara en kvart eller nått :P

Jag , Elin , Emma , Alice & Emma var på kantarellen efter det. men jag åt inte för jag hade ätit lite innan jag åkte. en läsk bara ^^

efter det gick vi tillbaka till Ishallen & såg musikalen.

jag hatar ABBA & Mamma Mia men kul att träffa folk ju så vi titta ju ända typ :P

betalt fick vi ju med ^^


hann hem för att se Idol utröstningen med , sassa åkte ut :'( *piiip*


  

Av Sofia - 7 oktober 2010 20:11

regnade sjukt mycket imorse när jag skulle gå till bussen :P

jag var helt genomblöt när jag satte mig med Fange på bussen sen! snyft...

hhaha , så jag har frusit hela dagen för mina kläder torkade aldrig ;o 


matteprov hade vi med idag , gick rätt bra tror jag ;d 

ända tills Pelle kom på victor & mig med att fuska, oopsii.


gick till träningen direkt efter skolan i regnet :D

blev mer blöt!!

träningen gick bra enda tills sista halvtimmen för då gick det åt helvete ^^


  

ni får en CP bild från efter träningen :P


skoja om att victor & jag fuska men vi sa det till dom i korridoren när dom fråga varför inte vi var där inne & gjorde provet när vi redan var klara typ. vi var snabba ska ni veta xd hhaha




Av Sofia - 6 oktober 2010 21:51

inget specielt i skolan idag :P

jag & Evve är bäst på badminton iallafall tycker jag.


träning för ett tag sen med , & det gick rätt bra men seegt i början.

har typ pluggat lite till matteprovet imorrn på eftermiddagen.



jag beundrar din fotograf skills Victor ^^ hhaha  


Presentation


Läs bloggen !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

ska jag byta till blogg.se ?
 gör det, lättare att komma ihåg
 nej jag är van vid adressen du har!
 nej du försvinner ju alla andra inlägg
 ja blogg.se är bättre :)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards