sofiaberlin

Alla inlägg under april 2010

Av Sofia - 14 april 2010 20:53

sitter och tittar på anna anka söker assistent, tycker faktiskt de är kul att se de och jag hejar på simon! ;) (blondie) tycker faktiskt inte de är nåt fel på anna anka, visst hon har lite stort ego men de är ju inget annat liksom.


jag lovar de fanns ingen bättre bild!

  

  

Av Sofia - 14 april 2010 17:03

idag har jag vägt och mätt mig i skolan för jag var bortrest när alla andra gjorde de    jag var 165 cm lång! så nu vill jag INTE bli längre, man vill ju inte va värsta två meter. inte jag iallafall.  har inte satsat på att bli model! hhaha.


nu skulle jag såklart pluggat men jag orkar inte så de har inte blivit så mycket pluggande om jag säger så.  men måste nog göra matteläxan sen iallafall.

  

Av Sofia - 13 april 2010 20:53

nu har man varit o tränat också! ock så fick vi veta vilka lag vi skulle ha till katrineholms cupen i helgen.  

mitt lag va:  Frida ha, Frida hö, emelie, millan, emma p, jag, ela, linnea, kanske elin också.

så de blev väl braa.

  

Av Sofia - 13 april 2010 17:05

la ut den här bilden i fokus på bdb i dag vid typ halv fem tror jag.

de gick ju rätt braa 183 klick &  11 hovers!!  

förra gången hade jag 53 klick & 11 hovers den gången med!!


alla komentarer va ju inte så trevliga så de tog jag bort direkt orka inte änns kolla vem som skrev dom, men vem bryr sig?? inte jag!

 

   

:D

Av Sofia - 13 april 2010 13:55

åhhh, skolan va väl okej.

vi ska börja med grupparbete i geografi nu. jag, Hanna & Elin ska ha sydafrika!

vi kanske har en liten fördel efter som både hanna och jag har varit där   

alla andra har ju länder som jag inte äns kommer ihåg va de hette.

men nu ska jag öva mer spanska till provet på fredag.

+ att vi har prov i engelska nästa vecka också.  

  


-.-

Av Sofia - 12 april 2010 15:51

glömde lägga ut dagens outfit imorse, min dator fick lite damp så jag hann inte såå nu kommer den!

vitt linne, grå jeansleggins, lila, vit, svart & grå randig tröja ;)

+ ett halsband jag fått av hanna! (jag tog inte med huvet för jag hade inte smink.

  

  

Av Sofia - 12 april 2010 15:40

nu har man kommit hem från första dagen i skolan efter lovet.

den var okejj, jag hade gärna vart hemma   

va rätt kul på eget val iallafall!

nu blev man lite godis sugen så var tvungen att hämta en liten chocklad  

nu ska man sitta liite vid datorn sen ska jag plugga spanska!!!

ja, ja, jag ska plugga!!! sluta tjata!!!

  

  

Av Sofia - 11 april 2010 18:58

nu i efter middag har pengarna rullat in!!

i morse hade jag exakt 90 kr o nu har jag 55o kr!!!

och nu undrar alla, hur gjorde du de???   

svar: jag har tvättat en bil på utsidan,  två bilar på insidan och räffsat lite löööv! ;)

+ att jag hjälpte till att städa min mormors lägenhet förra veckan också!

catshiiiiiing!

sen gosa o tog jag lite kort på min sötaste kanin Nina. de här är den bästa bilden.

titta de söta ögonen!!

  

  

Presentation


Läs bloggen !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

ska jag byta till blogg.se ?
 gör det, lättare att komma ihåg
 nej jag är van vid adressen du har!
 nej du försvinner ju alla andra inlägg
 ja blogg.se är bättre :)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<<
April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards