sofiaberlin

Alla inlägg under april 2010

Av Sofia - 11 april 2010 12:53

hhehe, klumpig som man är har jag nui slagit sönder ett glass vid frukosten   oppsiii! men mamma blev inte så arg.

nu ska jag ut och tjäna pengar genom att tvätta bilen!   

pengar!

  

Av Sofia - 11 april 2010 10:26

jag surfade lite i morse och så hittade jag de här små söta otrevliga sakerna.


de är små baciller som man har gjort större och sytt i plysch. så istället för att man ska hata sina baciller kan man ju köpa en liten gullig bacill att krama.

perfekt att je till nån som en krya på dej present! :D

man kan köpa dem på http://www.coolstuff.se/ de kostar 79 kr/st.




    




de finns fler men jag kan ju inte lägga upp bilder på alla.  



lite sällskap är ju alltid roligt ;)

    

  

Av Sofia - 11 april 2010 00:08

ojj, va klockan blev mycket men man måste ju va uppe sent sista sena kvällen på lovet, sista sena kvällen...  

men, men goo natt på er   

  

Av Sofia - 10 april 2010 21:50

idag har man varit i örebro med mamma & pappa, va och tittade på husvagnar där ;) mamma vill ha en ny intye för att jag förstår va de är för fel på den vi har?? men sen blev det örebrocentrum och mamma har äntilgen lovat att jag ska få converse skor! ha de bra.

  

färg förslag??

  

Av Sofia - 10 april 2010 21:33

nu har jag gjort mig en egen liten söt rosa blogg! :)

jag hoppas att bloggplatsen är en bra bloggsida för jag är inte så bra på sånt här i början men jag lär mig väl snart.

så nu tycker jag att alla som läser komenterar också så blir det här mycket roligare!   

  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Läs bloggen !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

ska jag byta till blogg.se ?
 gör det, lättare att komma ihåg
 nej jag är van vid adressen du har!
 nej du försvinner ju alla andra inlägg
 ja blogg.se är bättre :)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<<
April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards